Utilizare

Showroom-uri auto

Brandul multisenzorial implica o strategie complementara audio, vizuala si de miros la clientul cheie, pentru a creste calitatea brandului vostru. O experienta perfecta se obtine atunci cand puteti sa va conectati cu cel putin trei dintre simturile clientilor vostri.

Industria de masini este foarte competititva si majoritatea clientilor cumpara masini cu frecventa aleatorie, de aceea trebuie sa fiti loiali unui anumit dealer.

Prin folosirea parfumului afacerea voastra cu masini creaza o atmosfera placuta si linistitoare pentru potentialii clienti, asistandu-i in alegerea si cumpararea unei masini.

Dovezile arata ca folosirea parfumului poate avea un impact direct si semnificativ asupra profitabilitatii afacerii voastre printr-o experienta imbunatatita, un timp mai lung de atasare si o intentie de cumparare mai mare.

Intrucat parfumul este legat de memorie, clientii isi vor aminti experiente placute si se vor intoarce.

Studiile arata:

  • consumatorii evalueaza produsele parfumate ca fiind de o calitate superioara
  • 75% dintre emotii sunt generate de ceea ce mirosim
  • consumatorii sunt mai dornici sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un ambient placut mirositor
  • consumatorii petrec mai mult timp si platesc mai mult intr-un ambient placut mirositor
  • consumatorii isi amintesc de magazinele placut mirositoare mai mult decat de celelalte