Utilizare

Fitness si recreere

Majoritate managerilor de centre spa si fitness probabil ca au auzit de aromaterapie, dar nu au luat in considerare beneficiile parfumului placut, sau raul pe care mirosurile neplacute il provoaca confortului clientilor lor.

Din ce in ce mai multi romani se indreapta catre salile de sport dar, din pacate, mirosurile neplacute sunt inevitabile aproape intotdeauna.

Alegerea unui parfum corect nu va elimina doar mirosurile neplacute, dar va crea si un ambient placut invigorandu-i pe membrii salii, asigurandu-se ca ei beneficiaza de maximum din programul lor de exercitii, fidelizandu-i astfel ca si clienti.

Luati in considerare ca folosirea unui parfum in receptie poate crea o prima si ultima impresie buna, sau chiar ganditi-va sa aromatizati intregul vostru centru spa.

Beneficiile parfumului pentru industria de fitness.

  • consumatorii experimenteaza o serie de sentimente pozitive ca rezultat al respirarii intr-un ambient placut(si unele negative in ambienturi neplacute)
  • esentele "fresh" sunt folosite pentru a energiza si revitaliza si s-a aratat ca ca imbunatatesc antrenamentul
  • aromele de fructe pot reduce pofta de mancare

De ce sunt eficiente parfumurile?

  • construind o asociere emotionala mai puternica intre consumator si marca, prin marketingul multisenzorial, va face ca consumatorii sa cheltuiasca mai mult
  • simtul mirosului uman este singurul legat direct de sistemul limbic care controleaza memoria si emotiile
  • parfumurile fac sa creasca perceptia calitatii
  • posibilele calitati ale parfumului vor fi adesea atribuite produsului actual al afacerii, nu parfumului insusi
  • parfumul reduce anxietatea si provoaca sentimente de relaxare
  • parfumul este eficient chiar si la nivelele cele mai joase, unde consumatorul nu este constient