Utilizare

Cluburi de noapte si baruri

Prin folosirea parfumului s-a demonstrat ca se incurajeaza consumatorii sa stea mai mult si sa cheltuiasca mai multi bani.

Asa ca, de ce sa nu facem ca atmosfera sa fie mai picanta cu un parfum senzual si sexy pentru barul vostru?

Parfumurile creeaza un sentiment de lux si consumatorii isi amintesc de experientele frumos mirositoare mai mult decat de celelalte. 75 % din emotiile noastre sunt generate de miros.

Un studiu efectuat in cluburi din Europa a descoperit ca, atunci cand s-a folosit parfum, oaspetii au raspuns ca muzica era mai buna, in club era mai distractiv iar starea lor era mai vesela decat atunci cand nu s-a folosit parfum.

Parfumul a facut de asemenea sa creasca intentia de danas din cluburi, ceea ce, implicit, creste vanzarile la bauturi.

Construind o asociere emotionala mai puternica intre clienti si marca poate fi cea mai sigura metoda de a garanta succesul afacerii voastre.

De ce sa folosim parfum intr-un club de noapte sau bar?

  • consumatorii evalueaza produsele frumos mirositoare ca fiind de buna calitate
  • 75% din emotiile noastre sunt generate de ceea ce mirosim
  • consumatorii sunt mai dornici sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un ambient frumos mirositor
  • consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai multi bani intr-un ambient placut mirositor
  • consumatorii isi amintesc de experientele placut mirositoare mai mult decat de celelalte

Dovezi

Cercetatorii din Olanda au decis sa testeze cum raspund oamenii la un ambient placut mirositor din cluburile de noapte. Au difuzat parfumuri in cluburi de dans diferite si au comparat rezultatele cu aceleasi cluburi neparfumate. Aproximativ 850 de persoane au primit chestionare scurte in care erau intrebati cum considera calitatea evenimentului din seara respectiva, muzica, clubul si emotiile lor.

In mod constant, aceia din ambientul frumos mirositor au raspuns ca muzica era mai buna, ca atmosfera din club era mai placuta, decat in cele unde nu se difuzase parfum. De asemenea, parfumul folosit a facut sa creasca activitatea pe ringul de dans.

Cercetatorii au concluzionat ca un ambient placut mirositor reprezinta un element pe care patronii de cluburi il pot folosi pentru a diferentia de ceilalti competitori, facand sa creasca rata de revenire a clientilor si cresterea vanzarilor. Mirosul placut ar trebui sa se coreleze cu luminile si muzica, astfel incat muzica data la un volum mare sa fie asociata cu un miros placut.