Utilizare
Retail
Branding-ul multisenzorial presupune cresterea calitatii brandului, din perspectiva clientului, prin atingerea unor puncte-cheie care relationeaza cu auzul, vazul si mirosul. Experienta perfecta a clientului este creata atunci cand mirosul, lumina si sunetul se completeaza reciproc.
Dovezile arata ca utilizarea aromelor poate avea un impact semnificativ asupra profitabilitatii unei afaceri, prin imbunatatirea experientei clientilor, cresterea timpului alocat si a intentiei de cumparare.
Folosind aromele in afacerea dumneavoastra veti reusi sa conectati brandul cu clientii, la nivel emotional. Rezultatele: loialitate crescuta fata de brand si vanzari mai mari, intrucat aroma ajuta clientii sa se decida instinctiv.
Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti mult timp experientele placute si vor reveni.
Costurile, chiar si pentru solutia de marketing cea mai scumpa, sunt nesemnificative, in comparatie cu orice alte costuri fixe, corespunzatoare unei afaceri de retail. Dovezile sugereaza ca mirosul poate fi cel mai important si, adesea, cel mai neglijat simt.
Studiile arata ca:
- consumatorii evalueaza produsele aromatizate ca fiind de o calitate superioara
- 75% din emotiile noastre sunt generate de ceea ce mirosim
- Consumatorii sunt dispusi sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un mediu placut mirositor
- Consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai multi bani intr-un mediu aromatizat
- Consumatorii isi amintesc magazinele placut mirositoare mai mult decat pe celelalte